REKLAMACJE

  1. W przypadku wad technicznych, klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Towar wadliwy zostanie wymieniony na nowy. W przypadku braku towaru (np. w wyniku wyczerpania zapasów magazynowych) sklep zwróci kupującemu równowartość zapłaconej ceny lub zaproponuje towar zbliżony parametrami z bieżące oferty sklepu.
  3. Sklep nie przyjmuje przesyłek płatnych przy odbiorze. 
  4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.

ZWROTY

  1. Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, istnieje w terminie 14 dni możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru.
  2. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym oświadczeniem zwrotu. Oświadczenie zwrotu znajduje się w pliku do pobrania na dole strony.
  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty, jeśli zachowane zostaną powyższe warunki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.